"Gdy zaplon jest wylaczony,wcisnac i przytrzymac przycisklicznika przebiegu dziennego, znajdujacy siepod predkoscionmierzem
wlaczyc zaplon i zwolnic przycisk . Na wyswietlaczu pojawi sie komunikat "service" lub "service jetz"
Pokretlo nastawiania zegara tak dlugo trzymac obrucone w prawo, az komunikat zniknie "
Pozdro
tylko brakuje jeszcze jednego jeżeli wyskoczą jednoczesnie oba "service OIL" i "service INSP" to jeżeli wykona się to tak jak powyżej (nacisnie się przycisk, właczy zapłon, i pokaże się "servcice OIL") to owszem po przekeceniu pokrętła od zegara, wyświetlacz pokaże że skasowął się "service OIL" ("service ---") ale w rzeczywistości nie skasuje się ani "service OIL" ani "service INSP"
więc aby skasować oba trzeba:
- nacisnąc przy wyłączonym zapłonie przycisk od zerowania licznika dziennego
- właczyć zapłon
- puścić przycisk od zerowania licznika dziennego
- przekręcić w prawo pokrętło od zegara i je trzymać aż skasuje się "service OIL" i pokaże się "service ---"
- a nastepnie przy nadal wąłączonym zapłonie jeszcze raz nacisnąć przycisk od zerowania licznika dziennego i pokaże się "service INSP"
- przekręcić w prawo pokrętło od zegara i je trzymać aż pokaże się "service ---"
witam. jesli mozecie to wyslijcie jeszcze raz posta z tymi zegarami jak to zrobic te kasowanie serwisu to bylo 6 takich krokow i obrazki z zegarami bo ja tego znalezc nie moge z gory dzieki
2mEc2, nie przeginasz? Przecież opis z tym jak to zrobić masz dokładnie post wyżej. Po co Ci do tego obrazki? Sama umiejętność czytania ze zrozumieniem w zupełności wystarczy :diabelski_usmiech
wojtass wchodzisz na VAG-u w Instruments dajesz Adaptacje i tam będziesz miał kanały do wyboru. Wszystko co nas interesuje jest w kanałach od 01-10 tylko nie pamiętam gdzie co jest dokładnie. Wydaje mi się że jest tak:
03-kasowanie Service Oil
04-Kasowanie Service Insp.
05-Przebieg miedzy wymianami oleju
06-przebieg miedzy inspekcjami
któryś wyżej kanał aktualny przebieg auta
no więc jeśli jest tak jak pisze (sprawdzę to jeszcze) to jak chcesz skasować Service Oil to wchodzisz w kanał 03 pojawi się że wartość kanału wynosi 1 musisz zmienić 1 na 0 dać przycisk Test Value i jeśli wartość przejdzie test to dajesz Save Value i tak samo w przypadku komunikatu o inspekcji. Jak chcesz sobie zmienić przebieg midzy wymianami oleju np. żeby co 10 000km pojawiał się komunikat to dajesz kanal 05 pojawi sie wartość 15 (bo chyba w TDI też co 15 000km jest wymiana oleju) wpisujesz wartość jaka Cię interesuje czyli nasze 10 (bo wartość mnoży sie przez 1000 i wtedy mamy rzeczywistą wartość przebiegu czyli 10 000km) i Test Value, Save Value i gotowe
P.S Jak sprawdzę to napisze gdzie co dokładnie jest.
Co za login? Znaczy się key (bo o to pytasz ?) jest właściwie nie potrzebny do tego bo key odblokowuje opis kodów błędów. Hmmm ale żeby zmienić wartość jakąś (np. skasować service) trzeba mieć chyba aktywowana wersje czyli z key-em. Więc musisz aktywować swoją wersje VAG-a (wchodzisz w VAG-u w About i tam to się robi ) . A pokazuje Ci wartości w innych kanałach? Sprawdzałem wczoraj to kanał
02-Kasowanie Service Oil (na 99% tak jest)
03-hmm działa u mnie ale nie wiem jeszcze do czego służy
04-Kasowanie Service Inspec (na 99% tak jest)
05-Przebieg miedzy wymianami oleju (w km 15tyś.)
06-Przebieg miedzy inspekcjami (w km 30tyś.)
07-Inspekcja serwisowa (w dniach 360dni, pokazuje wartość 36)
09-Pokazuje aktualny przebieg auta
w wyższych kanałach pokazuje ilość km jaka pozostała do wymiany oleju i do inspekcji i ilość dni jaka pozostała do inspekcji ale nie wiem na 100% co tam jest co.
U mnie kanał 03 działa ale pokazuje 100. Niestety nie pamiętam na 100% w którym kanale to się robiło ale jak w/w na 99% w kanale 02 Olej, za 2tyś.km będę miał wymianę oleju to dokładnie przetestuje i zapisze co gdzie jest a nie wiem co chcesz dokładnie zrobić.
Jeśli chcesz skasować komunikat Service Oil to wchodzisz na VAG-u w 17-Instruments później Adaptation-10 wybierasz kanał no i tu się pojawia problem bo wychodzi na to że masz inaczej rozmieszczone wartości w kanałach. Ale jeśli chcesz skasować tego Service Oil-a to musisz znaleźć kanał który pokaże w polu Stored Value wartość 1 u mnie jest to kanał 02. Jak go znajdziesz to w polu New Value dajesz 0 później Test jak wartość 0 przejdzie test to dajesz Save Value. Każdy kanał który zawiera wartość 1 służy do kasowania komunikatów na wyświetlaczu licznika, jeden powinien być od oleju a drugi od inspekcji. Wiem też że za pomocą jednego kanału się kasuje wszystkie inspekcje ale to takie rzeczy to tylko w Audi
UWAGA!!! Instrukcja ta dotyczy aut ze stałym przebiegiem serwisowym!!!
To nie zależy od wersji programu tylko od sterownika silnika w samochodzie np. VW mają zupełnie w innych kanałach rozmieszczone te wartości, Audi jeszcze inaczej, rozmieszczenie tych wszystkich serwisów różni się nawet w poszczególnych modelach np. fabia, octavia.
[ Dodano: Sob 17 Maj, 08 14:51 ]
Witam mam już 100% pewność co do rozmieszczenie wartości w kanałach i to wygląda tak:
02-Kasowanie Service Oil
04-Kasowanie Service Insp.
05-Przebieg miedzy wymianami oleju (w tyś. km - 15)
06-Przebieg miedzy inspekcjami (w tyś. km - 30)
07-Inspekcja serwisowa (w dniach 360dni)
09-Pokazuje aktualny przebieg auta
10-Ilość km jaka pozostała do Service Oil (pokazuje z dokładnością do tyś. czyli np. 1tyś. do wymiany)
11-Ilość km do Service Insp. (z dokładnością do tyś. km)
12-Ilość dni do Service Insp.
Wyświetla mi się "service INSP". Kasuję go według instrukcji, pojawia się servis oil, kasuję go i jest wszystko w porządku do kolejnego odpalenia auta. Nie mogę trwale usunąć tego komunikatu. Jak to zrobić? Póki co radzę sobie kasowaniem komunikatu przez przyciśniecie przycisku przebiegu dziennego, ale sytuacja zaczyna mnie powoli irytować.
Bardzo śmieszne. Znam przycisk szukaj i użyłem go już kilkakrotnie, tak jak sposobów na pozbycie się komunikatu. I żaden z nich nie działa trwale, jedynie do następnego odpalenia auta.
A jak to zrobić w octavi 2? Ma ktos pomysł? na forum nic nie znalazłem
Witam.
Ludzie, czytajcie instrukcje, to nie boli. Zrozumiałbym gdy to było tajne/poufne, ale producent nie robi z tego tajemnicy: patrz FABRYCZNA Instrukcja Obsługi strona 16/17.
Piotr
Kto pierwszy ten lepszy, ale...to druga myszka bierze serek.
Komentarz